MEMBUAT PESANAN

Sebarang penukaran dan pembatalan Pesanan tidak dibenarkan selepas bayaran disahkan.

Sila hubungi kami di talian

+011-38638080 untuk mendapatkan bantuan lanjut.

SYARAT PEMBAYARAN

Bayaran penuh setelah membuat pesanan.

CARA PEMBAYARAN

1. Pemindahan atas talian

"Online Transfer/ Bank Transfer"

(please email us slip with order number)

BANK: MAYBANK

NAMA AKAUN: 

BROWNBOX OFFICE FURNITURE MARKETING

NOMBOR AKAUN: 562740148673

2. Cek bank in (masa utama penghantaran tertakluk pada tarikh pelepasan daripada bank)

3. Kad Kredit (Paypal)

email: sales@brownbox.my

FABRIKASI

Produk kami dibuat mengikut tempahan.

Produk akan dihantar dalam tempoh 3~7 hari waktu perniagaan.

PENGHANTARAN & PEMASANGAN

Sehari sebelum penghantaran,

pihak logistik kami akan telefon untuk mengesahkan masa penghantaran.

 

Caj sebanyak RM50 akan dikenakan jika masa penghantaran ditukar pada saat akhir.

Terma dan Syarat

Apabila anda membeli sebarang produk ("Produk") dan/atau perkhidmatan pengendalian, penghantaran, pemasangan dan/atau sebarang perkhidmatan lain (“Perkhidmatan”) daripada BrownBox by Igreen Office Furniture ("kami", "kita") di www.brownbox.my ("Laman Web"), anda mengikat perjanjian yang sah di sisi undang-undang dengan kami berdasarkan Syarat-syarat Pembelian ini. Setiap pesanan yang anda gunakan untuk membeli Produk dan/atau Perkhidmatan akan dirujuk sebagai "Pesanan".

Membuat Pesanan

Pesanan anda dianggap sebagai tawaran untuk membeli Produk dan/atau Perkhidmatan daripada kami pada harga yang dinyatakan dalam e-mel pengesahan pesanan. Anda juga perlu memberi kami alamat e-mel yang aktif dan nombor telefon supaya kami dapat menghubungi anda dengan mudah.

Selepas membuat Pesanan anda, anda akan menerima e-mel pengesahan pesanan. Ini mengandungi nombor pesanan, perincian Produk & Perkhidmatan yang telah anda pesan dan jumlah kos Pesanan. 

Pesanan akan diterima selepas pembayaran dibuat. Tiada pindaan dibenarkan selepas pesanan dibuat.

BrownBox berhak untuk menolak atau membatalkan sebarang pesanan mengikut budi bicara mutlaknya.

Pesanan anda hanya diterima oleh kami apabila kami menghantar e-mel Pemberitahuan Penghantaran kepada anda.

 

Pembayaran

Bayaran penuh hendaklah dibuat semasa daftar keluar pesanan.

 
 

Kaedah pembayaran

Sila membuat pembayaran dalam tempoh masa 48 jam selepas pesanan dibuat untuk mengelakkan pesanan dibatalkan. Sila hantarkan salinan resit pembayaran dengan nombor pesanan anda ke e-mel sales@brownbox.my secara terperinci.

Anda boleh membuat pembayaran melalui kaedah seperti dibawah :-

1. Perbankan Dalam Talian / Pindahan Bank

BANK: MAYBANK

NAMA AKAUN: BROWNBOX OFFICE FURNITURE MARKETING

NOMBOR AKAUN: 562740148673

2. Cek bank in (masa utama penghantaran tertakluk pada tarikh pelepasan daripada bank)

3. Kad Kredit (Paypal) :

Anda boleh membuat pembayaran menggunakan kad kredit semasa daftar keluar.

Paypal ialah pembekal pembayaran laman web kami. Jika anda tidak mempunyai akaun paypal, cuma klik 'bayar dengan kad kredit atau debit'.

 

Tempoh Penghantaran

Produk kami dibuat mengikut tempahan.

Produk akan dihantar dalam tempoh 3~7 hari waktu perniagaan.

Penghantaran & Pemasangan

Penghantaran & pemasangan adalah percuma dalam kawasan Lembah Klang sekiranya pembelian melebihi RM800.

Kawasan tidak termasuk perkhidmatan penghantaran & pemasangan percuma : Rawang, Serendah, Kapar, Puncak Alam, Kuala Selangor, Bukit Beruntung, Tanjung Malim, Kajang, Seri Kembangan, Mahkota Cheras, Bangi, Semenyih, Putrajaya, Cyberjaya, Port Klang, Teluk Panglima, Jenjarom, Carey Island, Pulau Ketam, Pulau Indah, Tanjung Sepat, Sepang.

Kami tidak dapat memenuhi permintaan khas untuk penghantaran, seperti panggilan lebih awal, penghantaran pada tarikh/masa tertentu.

Sila e-mailkan kepada pasukan perkhidmatan pelanggan kami ke sales@brownbox.my atau hubungi di talian 6011-3863 8080 jika ada sebarang pertanyaan.

 

Polisi Pemulangan & Pertukaran

Item yang dijual tidak boleh ditukar atau dikembalikan. Kami tidak menerima bayaran balik atau pertukaran untuk perubahan fikiran atau kerosakan yang disebabkan oleh pihak ketiga.

Kami menyemak semua barang sebelum penghantaran untuk memastikan barang adalah betul dan dalam keadaan baik.

 

Sekiranya anda menerima item yang tidak betul atau cacat (defect), sila e-mailkan kepada pasukan perkhidmatan pelanggan kami ke sales@brownbox.my atau hubungi di talian 6011-3863 8080 berserta dengan imej tersebut. Oleh itu, kami amat mengesyorkan anda menyemak item anda di tempat semasa penerimaan.